Ce nota merita acest blog?

joi, 5 ianuarie 2017

Mai mult loc libeer...

Ieri am promis ca o sa va arat ce am mai facut asa ca ma tin de promisiune. Sincer, la inceput nu ma asteptam sa iasa atat de bine dar rezultatul a fost foarte dragut si va sfatuiesc sa incercati! In plus e foarte usor de realizat, necesita doar rabdare si curaj.

Mai intai am luat cateva cutii, eu am ales 3 si le am taiat "capacul" intelegeti voi. Apoi le-am asezat intr-o forma draguta si le-am lipit cu scotch. Trebuie lipite destul de bine pentru a fi fixe.


Dupa ce am terminat am cautat niste "fundaluri" pentru suport. Eu aveam niste coli printate cu diverse modele dar daca nu aveti puteti alege niste pagini dragute din reviste. Am pus colile cu model pe fundul cutiilor si dinnou le-am fixat cu scotch. Am folosit si coli albe simple pentru marginile cutiei dar, la fel puteti folosi coli imprimate sau pagini din reviste.


Tot ce a ramas de facut este sa gasiti locul potrivit si sa il puneti pe perete. Eu am folosit 3 tinte. La inceput am pus doar una dar suportul se clatina asa ca am mai pus inca 2, cate o tinta in fiecare cutie.


La final, tot ce aveti de facut este sa folositi suportul. Eu l-am incarcat cu lucrurile pe care le folosesc destul de des si pe care le aveam imprastiate.


Pentru ca am intrat in aceasta febra diy si mai aveam o cutiuta am decis sa-mi fac un suport pentru creione, cam in acelasi mod.


Deci,sper ca v-am fost de folos si astept ideile voastre pentru alte proiecte!
Cristina`s out :*






Un comentariu: