Ce nota merita acest blog?

duminică, 9 octombrie 2016

Organizator Handmade!

Hei. Ieri am observat ca mereu am cosmeticele imprastiate si m-am gandit sa-mi fac un organizator handmade pentru acestea. Este simplu si foarte dragut asa ca am decis sa va arat si voua.




Materiale necesare:
-O cutie de carton
-Un foarfec
-Aracet
-O pensula
-Lipici/scotch (recomand scotch ul)
-Reviste.

Pasul 1: Taiati capacul cutiei. Veti obtine:


Pasul 2: Taiati una din fetele cutiei lasand aproximativ 3 centimentrii:


Pasul 3: Taiati fetele laterale pe diagonala astfel:


Pasul 4: Dati cu aracet interiorul:


Pasul 5: Pune o pagina de revista peste aracet. Daca ti se pare prea putin, pune iar aracet si mai adauga o foaie.


Pasul 6: Inveleste toata cutia in aracet si pagini de revista. Alege pagini potrivite pentru aspectul organizatorului.


Pasul 7: Din bucatile taiate vei face separatoare pentru organizator astfel:


Pasul 8: Lasa cutia si separatoarele la uscat pana ce acestea devin dure. 

Pasul 9: Imbina separatoarele in organizator cu lipici/scotch.


Pasul 10: Acum ca organizatorul e gata il poti incarca cu cosmeticele imprastiate.


Sper ca ideea mea va este de ajutor. Puteti face astfel de organizatoare si pentru pixuri, rechizite, haine etc. Puneti-va imaginatia la lucru!
Pe curand!








8 comentarii: